Home > Bedrijfsfitness Hoogezand

Bedrijfsfitness Hoogezand, goed voor werkgever én werknemer

Sportclub Sens in Hoogezand doet mee aan Bedrijfsfitness Nederland

Bedrijfsfitness voor Hoogezand en omgeving doe je bij Sportclub Sens in Hoogezand. Wij zijn aangesloten bij het Nationaal Bedrijfsfitness Plan. Je kunt bij ons terecht voor een unieke arbeidsvoorwaarde voor je medewerkers: fitnessen met hoge korting dankzij belastingvoordeel.

Wat is bedrijfsfitness?

Sporten bevordert de gezondheid, geeft energie en voorkomt ziekte (-verzuim). Daarom stimuleert de overheid werknemers om naar de sportschool te gaan. Bedrijfsfitness is fitness met belastingvoordeel voor werknemers. Je werkgever mag de kosten van de fitness aftrekken  van de loonbelasting.

Bedrijfsfitness Hoogezand voor werkgevers

Sportende medewerkers zijn productiever en fitter. Ook zijn medewerkers die fitnessen gemiddeld zes dagen per jaar minder ziek. Ze zijn dus productiever en de verzuimkosten zijn lager. Bedrijfsfitness is voor je medewerkers ook voordelig, zijn betalen aanzienlijk minder voor hun workouts. Zoek je bedrijfsfitness in Hoogezand en omgeving? Sportcentrum Sens is officieel lid van Bedrijfsfitness Nederland.

Voordelen van bedrijfsfitness voor werkgevers

Bedrijfsfitness Hoogezand voor medewerkers

Heb je een drukke baan? En ook nog een leuk sociaal leven? Dan is de verleiding misschien wel eens groot om niet te gaan sporten. Je weet natuurlijk wel dat dat niet verstandig is. Dan kan een stok achter de deur misschien heel goed helpen om je te stimuleren om toch te gaan sporten. Bedrijfsfitness is een hele mooie stimulans om te blijven sporten. Informeer eens bij je werkgever wat de mogelijkheden zijn.

Voordelen van bedrijfsfitness voor medewerkers

Ben je werkgever of werknemer en wil je profiteren van de voordelen van bedrijfsfitness in Hoogezand? Neem contact op met Sportcentrum Sens, wij informeren je graag over de mogelijkheden.